Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Μια μέρα σαν αυτή...

Μέσα στους αβέβαιους καιρούς...στις ζοφερές μέρες...
Ένα είναι βέβαιο ... η αγάπη μου...για σένα...!!
Τα όνειρα που ζωγράφισα μέσα απ΄τους ουρανούς των ματιών σου...
Εκεί που γεννήθηκε ο Έρωτας μας...
Πιάσε το χέρι μου...αγάπη μου...
σφίξε με...στο κορμί σου...
Μη  νοιαστούμε για τίποτα πια...
κ΄ας βρέχει κ΄ας χιονίζει...
Θα΄μαι για σένα και εσύ για μένα...!!
Να δίνω στα χείλη σου...φιλιά που καίνε...απ΄του πάθους  το λιοπύρι...
Να ποθείς με λαχτάρα το σώμα μου...και να το δίνω στα χέρια σου...
να πλάσουν ηδονές...σε κάθε του περίγραμμα...
Φέρε ψυχή μου...το κομμάτι σου που λείπει...απ΄το δικό μου...
να τα ενώσουμε...σαν γαλαξίες στο απόλυτο άπειρο...
Γιατί...εσύ μια μέρα  σαν αυτή...γεννήθηκες...για μένα...
΄και εγώ...ήρθα σ' αυτόν  τον κόσμο...για να σε συναντήσω...
Τα αστέρια μας ενώθηκαν...και η μοίρα πρόσταξε...
Για πάντα μαζί...
Απ΄την ποιητική συλλογή"Λόγια Αγάπης"
Αnais Zolie



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: