Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Σ΄αναζητώ...

Σ΄αναζητώ μέσα απ΄τις μισάνοιχτες πόρτες την προσμονής...
Στο σιωπηλό τραγούδι της μοναξιάς...
Στον αέρα που πλανιέται στις νύχτας το πέρασμα...
και αγγίζει τα χείλη μου...αρπάζοντας βιαστικά΄...
...ένα φιλί...να το φέρει στα δικά σου...
και είναι η καρδιά μου...αρόδο καράβι...
μ΄ανοιγμένα πανιά και σηκωμένα κατάρτια...
και ταξιδεύει...ανάμεσα στα όνειρα μου...στα όνειρα σου...
αναζητώντας το λιμάνι μας...να ρίξει την άγκυρα του...
να δέσει...ν΄αράξει ...
Σ΄εκείνο το νησί...που δεν θα υπάρχει κανείς άλλος...
μόνο...εμείς...και η αγάπη να τρέφει το συναίσθημα...
Και ο ουρανός των ματιών σου...θα γέρνει στην ψυχή μου...
ακουμπώντας τον ήλιο μέσα μου...
Σ΄αναζητώ...στο ξημέρωμα...που θα μας βρει
με τα σώματα μας...το ένα ανάμεσα στο άλλο...
΄...με τις ανάσες μας σφιχταγκαλιασμένες...σε μια σάρκα...!!
Απ΄την ποιητική συλλογή"Λόγια Αγάπης" 2015
Anais Zolie
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: