Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Έμπνευση μου..τ' 'ονομα σου

Γράφει ο έρωτας συναισθήματα, ανάμεσα στου αισθάνομαι τις οριζόντιες ευθυτενείς γραμμές, δεν λοξοδρομούν ...τα θέλω...παραμένουν σταθερά...σαν τα δευτερόλεπτα που προσπερνούν το  χρόνο.
Το φεγγάρι στέκει ψηλά πανσέληνο,φωτίζοντας το γαλάζιο δρόμο του ερχομού σου,σαν θάλασσα σε πέλαγο φθινοπωρινό μοιάζει.
Μην αργήσεις.
Η αγκαλιά μου είναι άδεια,χωρίς το σώμα σου.
Ψυχή μου..
Είναι η πρώτη φορά..που τα σύμφωνα της λέξης "Σ'αγαπώ"..βρίσκονται σε απόλυτη αρμονία..
Σφυρίζουν τα πλοία στο λιμάνι της προσμονής.
Το ταξίδι της ζωής,θέλω να το κάνω μαζί σου.
Δεν χωράει άλλος συνεπιβάτης στης καρδιάς μου το κατάστρωμα.
Είναι κ΄αυτά τ' αστέρια που φέγγουν  σαν το χαμόγελο σου,που ακόμα δεν είδα ζωγραφισμένο στο πρόσωπο σου.
Έμπνευση  μου..τ' όνομα σου..
Απ΄την ποιητική συλλογή"Λεκτικές Αναβάσεις"
Αnais Zolie
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: