Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Νεράιδα στη βροχή

Βροχή απο αστέρια και ροδοπέταλα...
...τη στιγμή που το βλέμμα σου αντίκρυσα...
...είχα δει την ψυχή σου...πριν σε συναντήσω...
και δίπλα στην καρδιά σου...έβαλα τη δική μου...
να γίνουν μια...ένας χτύπος...μια ανάσα...
...δεν έβλεπες...ίσως ένιωθες...
Ωσπου...στο παραμύθι μου μπήκες...
...να με συναντήσεις...!!
Είμαι μια νεράιδα στη βροχή...
και εσύ ...ένας πρίγκιπας...
που ο γαλάζιος ουρανός των ματιών σου...
έφερε την Άνοιξη...στον κήπο της ψυχής μου...
Μείνε στις σελίδες του παραμυθιού μου...για πάντα...
να ζω με του φιλιού σου...την γλύκα...να σε μαγεύω με το χάδι μου...
Το πιο όμορφο ερωτικό νανούρισμα...τα χείλη μου...να ψιθυρίσουν...μόνο για σένα...
Να ραίνω...με τα γιασεμιά της αληθινής αγάπης...όλη σου την ύπαρξη...!!
Απ΄την ποιητική συλλογή"Ερωτολόγιον"
Αnais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: