Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Nύχτα του Ιούλη

Στο ακρογιάλι της σκέψης μου...εκεί θα με βρείς να σε περιμένω...
εκεί...ξαπλωμένη στην απέραντη αμμουδιά της καρδιάς σου...
...να ανασαίνω...τον μπάτη απ΄το χτύπο της...
Έχω σμιλεύσει στο κοχύλι της αγάπης...το όνομα σου...
Έρωτας...γράφει μέσα του...
Ονείρεμα καλοκαιριού...
Νύχτα του Ιούλη...ζεστή και γλυκιά...σαν εσάνς κανέλας...
Το κορμί μου τυλιγμένο με το άρωμα του γιασεμιού...
σαν λευκό δαντελένιο πέπλο της σαγήνης...
Έχω κρύψει...βαθιά στον αφαλό μου...
...ένα κόκκινο φιλί...καυτό σαν το μπαχάρι...
και ζουμερό σαν τον καρπό του κερασιού...
...πικάντικες οι γεύσεις...που τα χείλη σου θα νιώσουν...
σαν το ανακαλύψουν...εκεί βαθιά...στην άβυσσο...των αισθήσεων...
ατέλευτο το άγγιγμα των πόθων...
Σαν αστέρια...που έγιναν πύρινες φλόγες...
...έκρηξη σελήνης...
Το φεγγάρι καθρεφτίζεται...σαν όμορφος κύκνος...
...στα νερά του Βοσπόρου...
Οι παλάμες των χεριών σου...ηδονικές μπαλάντες...
...μπλούζ ερωτικά...
Ρίγος...έξαψη...επαφή...
Έχω φυλάξει ανάμεσα στο στήθος μου...ένα δάκρυ για σένα...
να το βρούν τα δάχτυλα σου...καθώς περνούν...
Λατρεία μυστική...αλχημιστής το πάθος...
Σκέπασε με...με τα βλέφαρα των ματιών σου...
...γυμνή η ψυχή μου...δίχως το βλέμμα σου...
Καταμεσήμερο στην έρημο...η απουσία σου...
Διψασμένο το σώμα...για μια στιγμή...
...για αυτή τη στιγμή...
απ΄την ποιητική συλλογή"Άκρως Τολμηρόν" 2014
Anais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: