Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Ερωτευμένος ο Απρίλης...

Ερωτευμένος ο Απρίλης...
ξύπνησε την άνοιξη...
Άνθισε η πλάση...
Ομορφιά παντού...
Κάπου αναμέσα...εσύ...
Δεν μου λείπεις...είσαι εδώ...
...γύρω μου...πλάι μου...
Υπάρχεις στον αέρα...που ευωδιάζει...απ΄άνθη λευκά...
και είμαι άγγιγμα...στα χέρια σου...αφή στις παλάμες σου...
κερασένιο φιλί στα χείλη σου...
Ερωτευμένος ο Απρίλης...
ξύπνησε την άνοιξη...
Το ξημέρωμα θα με δεί...να ξαγρυπνώ...στα τριανταφυλλένια μου σεντόνια...
αγκαλιά με τη σκέψη σου...
Ψιθυρίζω...σ΄αγαπάω...σ΄αγαπάω...σ΄αγαπάω...
και η καρδιά χορεύει...το βάλς της χαράς...
με τον ήχο ...απ τους χτύπους της ...
Δεν μου λείπεις...είσαι εδώ...
Ερωτευμένος ο Απρίλης...
ξύπνησε την άνοιξη...μέσα μου...
απο την ποιητική συλλογή " Συναισθήματα" Αnais Zolie 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: