Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Nα με θυμάσαι...για πάντα...

Σαν νυχτώσει...
...θα΄ρθω άγγελε μου...
Την ώρα που ο ύπνος...
...σε όνειρα γλυκά...
θα σε έχει παρασύρει...
Θα αφήσω ένα δάκρυ...απ΄τα μάτια μου...
πάνω στο μαξιλάρι σου...
να το κρατήσεις φυλαχτό...
μην λησμονήσεις ποτέ...
ότι σ΄αγάπησα...
...τόσο που μόνο τ΄αστέρια ...το ξέρουν...
...στις αγρύπνιες μου...που μ΄αντάμωναν...
Θα αγγίξω...το στέρνο σου...
να χαιδέψουν οι παλάμες μου...
το χτύπο της καρδιάς σου...
Θα σε κρατήσω στην αγκαλιά μου...
...τη ζέστη απ΄το κορμί σου...
το σώμα μου...να αισθάνεται...
όταν θα΄μαι μακριά σου...
και σαν ξημερώσει...
όταν  νιώσεις...στα χείλη σου...
ένα καυτό φιλί...
θα΄ναι εκείνο...που σου άφησα...
...φεύγοντας...
...να με θυμάσαι...για πάντα...
"ΕΡΩΤΟΛΟΓΙΟΝ" 2014 Anais  Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: