Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ερωτικό νανούρισμα...

Έπεσε η νύχτα...έγειρε...
...επάνω στο κορμί σου...
βασίλεψαν τα ματάκια σου...
...τα αστέρια σε κοιμήσαν...
...τα χέρια μου...ροδοδάχτυλα...
...σε ραίνω...Έρωτα μου...
Μην λησμονήσεις το φιλί...
στα χείλη σου...που έχεις...
Τη μυρωδιά του γιασεμιού...
στις χούφτες σου...που μπήκε...
απ΄του κορμιού μου...
σαν ανάδυσε...την τρυφερή τη σάρκα...
που άγγιξες ...αχόρταγα...σαν να΄σουν διψασμένος...
στάλα με στάλα...έπινες τον πόθο...μες απ΄το στόμα...
και το όνομα μου φώναξες...
να ακούσει το φεγγάρι...
να μάθουν όλοι...να το δούν...
πως μόνο δικιά σου...είμαι...
πως τα ξανθά μου τα μαλλιά...
εσύ θε να χτενίζεις...
Το λυγερό μου...το κορμί ...
εσύ θε ν΄αρμενίζεις...
Το άκουσαν οι άγγελοι...
και έστειλαν την Αγάπη...
Τις δυο καρδιές μας...κράτησε...
και εκείνη αποκρίθει...
-Σαν μια θα χτυπούν οι δυό...
Τα σώματα σας...ένα...
ότι ευχή...εγώ θα πω...
αιώνια θε να μείνει...
Ο ένας να΄ναι η πνοή...
και ο άλλος η ανάσα...
Δυο ψυχές...σε μια ζωή...
για τώρα...και για πάντα...
"Ερωτικό νανούρισμα" 2014 Αnais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: