Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Tις νύχτες...οι λέξεις...χορεύουν...για σένα...

Νοσταλγία...
...συναίσθημα...
που άξαφνα...
σε γυρίζει πίσω στο χρόνο...
...σου δείχνει στιγμές...
που έζησες...
Εκεί ...υπήρχες  εσύ...
καθόσουν στο πλατύσκαλο ...
της καρδιάς μου...
και χαμογελούσες...
Σε πλησίασα...ένιωσα το χέρι σου...
να πιάνει δυνατά το δικό μου...
Η καρδιά μου...σκίρτησε απο χαρά...
Σε ένιωσα...
Σου έστειλα την αγάπη μου...
...ανάμεσα απο τις λέξεις...
που τις νύχτες χορεύουν...
απο ευτυχία...
...θαυματοποιούν φράσεις...
ζωγραφίζουν εικόνες...με τη μορφή σου...
Αυτή τη νύχτα...κάνε μια ευχή...
Νεραίδα...θα γίνω...να βγεί αληθινή...
Ζήτησε μου...απ΄το όνειρο να βγω...
 κοντά σου...να΄ρθω...
...Έτσι απλά...ζήτησε το...
Το θαύμα...θα γίνει...
Οι λέξεις...είναι μαγικές...
και τις νύχτες...χορεύουν...για σένα...
Απο την καινούργια ποιητική συλλογή"Τις νύχτες οι λέξεις...χορεύουν...
2014  Anais  Zolie
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: