Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Eρωτικό μεταμεσονύχτιο...

Απόψε...
...είναι απο εκείνες...τις νύχτες...
που φόρεσα...για σένα...των πόθων μου...
...το στέμμα...
Ανέβηκα στο θρόνο του πάθους...
...ένα -ένα τα σκαλιά...
...ύστερα...απο εκεί μοναξιά...
...μόνο μοναξιά...
και θέλω...να τρέξω...μες τη νύχτα...
...να σε βρώ...
...να σ΄αγκαλιάσω...
...να σε παρασύρω...
...στον παράδεισο της αγάπης...
...που νιώθω...για σένα...
...όλα για σένα...
...υπάρχουν...
Εσύ...παντού...εσύ...
...παρελθόν...παρόν...μέλλον...
...μόνο...εσύ...
Τα τριαντάφυλλα της ψυχής μου...
...για σένα ανθίζουν...
Για σένα...όλα εσύ...
Η σκέψη...έρχεται...να σε βρεί...
Άγγελε μου...νιώσε με...
...είμαι δίπλα σου...
Νιώσε...τις άκρες των δακτύλων μου...
...να σε διαπερνούν...
Θέλω...να αισθανθώ...τα δάκρυα σου...
...να τρέχουν καυτά...πάνω στο κορμί μου...
Του έρωτα σου δώρο...για τη δική μου...
...ύπαρξη...
...να νιώσω...ότι ζείς ...για μένα...
αυτό... το ερωτικό μεταμεσονύχτιο...
"ΕΡΩΤΟΛΟΓΙΟΝ"   2014  Αnais  Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: