Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

O πρώτος μου Έρωτας...

Και θέλω...
...να σου πω...απόψε...
...ένα μυστικό...
...να το φυλάξεις καλά...
...είναι πολύτιμο...για μένα...
Να το θυμάσαι αυτό...
...ποτέ μην το ξεχάσεις...
Είμαι μια έφηβη...
...στο κορμί μιας αληθινής γυναίκας..
...σε ποθώ...
...θέλω να σε νιώσω...
...ολοκληρωτικά δικό μου...
Θα ανοίξω τα φύλλα μου...
...σαν τριαντάφυλλο...
...που πέφτουν πάνω του...
...δροσοσταλίδες το ξημέρωμα...
Θα ξαναγεννηθώ στα χέρια σου...
...στο κορμί σου...
Η καρδιά μου είναι ραγισμένη...
Θα πρέπει να ζήσω με τη δική σου...
...με την ανάσα σου...
Είμαι θνητή ...χωρίς εσένα...
Βγήκα...απ΄τη σιωπή...
...που κρυβόμουν...
Γιατί ένιωσα ότι μπορεί να μ΄αναζητάς...
...να σου λέίπω...
Σκέψου...τον τρόπο που βρεθήκαμε...
...ανεξήγητος...σαν όνειρο μοιάζει...
Αν μ΄αγαπάς...να μου το λές συνεχώς...
...είναι η μαγική λέξη...
...για να μπορέσω να ζω...
...έξω απ΄τον κόσμο μου...
Εσύ φωνή...εγώ λέξη...εμείς ψυχή...
Αγάπη μου...Μονακριβέ μου...
Είσαι ...ο πρώτος μου Έρωτας...

"ΕΡΩΤΟΛΟΓΙΟΝ" 2013  Αnais  Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: