Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Σ΄αναζητώ

Σ΄αναζητώ..ανάμεσα στα βήματα της κάθε μου στιγμής...
...ανυπόμονη προσμονή...το κάθε λεπτό...
Σ΄αναζητώ στο σιωπηλό τραγούδι της μοναξιάς...
Δεν ταιριάζει η παλάμη μου...σ΄άλλο χέρι...
Σ΄αναζητώ στον αέρα που πλανιέται στης νύχτας το πέρασμα και αγγίζει τα χείλη μου...
αρπάζοντας βιαστικά ένα φιλί...να το φέρει στα δικά σου...
Και μοιάζει η καρδιά μου.. σαν .αρόδο καράβι...μ΄ανοιγμένα πανιά και σηκωμένα κατάρτια...
και ταξιδεύει ...ανάμεσα στα όνειρα μου...στα όνειρα σου...
Αναζητώντας το λιμάνι μας...να ρίξει την άγκυρα του...να δέσει...΄ν΄αράξει σ΄εκείνο το νησί που δεν υπάρχει κανείς άλλος...μόνο εμείς...και η αγάπη μας να τρέφει το συναίσθημα...
Και ο ουρανός των ματιών σου...θα γέρνει γλυκά στην ψυχή μου...ακουμπώντας τον ήλιο μέσα μου...
Σ΄αναζητώ...στο ξημέρωμα που θα μας βρει αγκαλιασμένους ανάμεσα στα σώματα μας...
Σ΄αναζητώ...
Απ΄την ποιητική συλλογή"Απ΄το συναίσθημα στις λέξεις" 2015
Αnais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: