Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Sabah...sabah...για σένα...

Sabah...sabah...τα τριαντάφυλλα ανθίσαν...για σένα...
...η καρδιά μου γιορτάζει...
Πήρα τα ροδοπέταλα τους...και στις χούφτες μου...τα φύλαξα...
...να ραίνω το κορμί σου...αγάπη μου...
...τις νύχτες που η σκέψη μου...σε φέρνει εδώ...
...ξαπλώνεις δίπλα μου...
και σε κρατώ αγκαλιά...χωρίς να φοβάμαι...ότι θα σε χάσω...
...γινόμαστε ένα...σ΄αγγίζω με φιλιά...ακούω το χτύπο της καρδιάς σου...
σαν ερωτική μπαλάντα ηχεί...που σιγουμουρμουρίζει...αισθησιακά...
...σ΄αγαπώ...σ΄αγαπώ...σ΄αγαπώ...
και το σώμα μου γλιστράει...σαν ηλιαχτίδα πάνω σου...
και σε ζεσταίνει...με νιώθεις...με αισθάνεσαι...
σαν μυροβόλο γιασεμί...σε παρασέρνω...
στη μαγεία του ατέλευτου πάθους...
...μέσα απ΄τις δαντέλες και το σατέν της αγάπης...
και δεν φοβάμαι...μην σε χάσω...δε φοβάμαι...
γιατί απ΄τα όνειρα μου...δεν μπορεί να σε πάρει κανένας...
...seni seviyorum...και υπάρχεις εκεί...
κανείς δεν μπορεί να σε πάρει...απο εκεί...
...ούτε εσύ...εκεί μου ανήκεις...είσαι δικός μου...
...ολοκληρωτικά...
...seni seviyorum...
Sabah...sabah...για σένα...
απ΄την ποιητική συλλογή" Ερωτολόγιον" 2014
Anais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: