Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Στον κήπο του έρωτα...

Ήρθε η νύχτα λουσμένη...με το φώς των αστεριών...
Σιγομουρμουρίζει ο αέρας...σαν σκοπός...ενός αισθησιακού μπλούζ...
έτσι ακούγεται να ηχεί...
Θα έρθω να σε συναντήσω...εκεί στην άκρη του ονείρου...
που είσαι καθισμένος...
...ζωγράφισα γύρω σου...μια θάλασσα με νερά γαλάζια...
σαν ουρανός να μοιάζει...σαν μέρα να φωτίζει...
για σένα...μόνο για σένα...
να μην νιώθεις μόνος...
Θα έρθω άγγελε μου...να χαιδέψω απαλά τα μαλλιά σου...
να ακουμπήσω στο στέρνο σου...
να σε σκεπάσω με τα ξανθά μου μαλλιά...
καθώς το δάκρυ μου...θα αργοκυλάει πάνω στο σώμα σου...
να νιώσεις το άγγιγμα της ψυχής μου...
Τα χείλη μου θα ακουμπήσουν...το φιλί σου...
Σε λαχτάρησα...κ΄ας μ΄αρνήθηκες...
και όταν το ξημέρωμα φανεί...
σαν τρέξω να περάσω της λησμονιάς την πόρτα...
...αν μ΄αγαπάς...μην μ΄αφήσεις...
Κράτησε με...με τρόπο μαγικό...
με λίγες λέξεις...σαν ηλιαχτίδες...
Να ανθίσουν ξανά...κόκκινα τριαντάφυλλα...
στον κήπο του έρωτα...
"απ΄την ποιητική συλλογή"Ερωτολόγιον" 2014
Αnais Zolie

Δεν υπάρχουν σχόλια: